1. Czy ceny BOX-ów podane na stronie uwzględniają już koszty dostawy?

Nie. Koszt dostawy zależy od odległości od wybranego miejsca dostawy, dlatego jest doliczany dopiero podczas składania zamówienia – po uzupełnieniu danych.

 

2. Jak wygląda opłata za dostawę kilku BOX-ów? 

W przypadku zamówienia składającego się z kilku BOX-ów za dostawę zapłacisz raz; nie musisz liczyć się z dodatkowymi kosztami.

 

3. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie? 

Sposoby składania zamówień znajdziesz w zakładce: Składanie zamówień. 

 

4. Czy mogę zamówić BOX-y na kilka różnych terminów?

Oczywiście! Co więcej – możesz to zrobić za jednym zamachem, w ramach jednego zamówienia.

 

5. Czy za swoje zamówienie mogę zapłacić dopiero przy odbiorze lub jeszcze później?

Z uwagi na konieczność zakupu składników, przygotowania i dostarczenia BOX-ów na czas opłatę za zamówienie pobieramy z góry, podczas składania zamówienia.

 

6. Czy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Pewnie, że tak. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia wyślemy do Ciebie mail z jego potwierdzeniem oraz informacją o rozpoczęciu procesu realizacji zamówienia.

 

7. Złożyłem zamówienie – czy mogę je jeszcze zmienić? 

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do dostawy i nie jest w drodze do Ciebie, możesz zmienić adres i sposób dostawy oraz termin realizacji zamówienia – oczywiście w zależności od tego, czy wybrana przez Ciebie data będzie jeszcze dostępna.

 

8. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście? 

Oczywiście. Szczegóły odbioru zamówień sprawdzisz w zakładce Dostawy

 

9. Czy dowozicie zamówienia pod Warszawę? 

Tak! Dostawy realizujemy na terenie Warszawy i okolicznych miejscowości bezpośrednio z nią sąsiadujących.

 

10. Czy jest ryzyko, że moje zamówienie po dostarczeniu będzie zimne lub nie będzie się nadawało do spożycia? 

Nie. Zamówienia dostarczamy w odpowiednio do tego przystosowanych torbach termicznych. Wiemy też, że w przypadku BOX-ów liczy się nie tylko ich smak, ale też sposób podania, więc stawiamy naprawdę duży nacisk na to, by po dostarczeniu zamówienie smakowało i wyglądało tak, jak powinno :)

 

11. W co pakowane są BOX-y? Jakie to opakowania? 

Opakowania naszych BOX-ów są z tektury 4-warstwowej; w całości nadają się do recyklingu. Pudełka są na tyle trwałe, że można je używać wielokrotnie.

 

12. Czy dostosowujecie zamówienia pod alergików lub osoby mające wykluczenia w swojej diecie? 

Jasne! Każde zamówienie możemy dowolnie zmodyfikować. Dodatkowo realizujemy też zamówienia indywidualne oraz mamy w ofercie możliwość skomponowania swojego własnego BOX-a. Zadzwoń do nas lub napisz, a wspólnie stworzymy coś fajnego. :)

 

13. Chciałbym złożyć reklamację. Jak mogę to zrobić?

Reklamację możesz zgłosić w formie pisemnej na adres siedziby Workin lub mailowo na adres: info@galopsmaku.pl. Adres siedziby oraz szczegółowe informacje dotyczące reklamacji znajdziesz w regulaminie dostępnym na naszej stronie.